piątek, 14 października 2011

Szczęście!

   Szczęście- jest emocją, spowodowaną doświadczeniami ocenianymi przez podmiot jako pozytywne.Tak tłumaczy definicje szczęścia wikipedia. Czy Wy też rozumiecie w taki sposób szczęście, bo ja jakoś nie;d.
   Myślę, że możemy przekazywać sobie nawzajem szczęście. Zwyczajny uśmiech do drugiej osoby, pomoc. W takich sytułacjach na pewno czujemy się dobrze. Podobno szczęście wraca! iii ja się tego trzymam. Uszczęśliwienie drugiej osoby, na pewno nam nie zaszkodzi, a będziemy dobrze odbierani przez tą osobę. Po co mamy być dla siebie zgryźliwi? skoro możemy dawać radość.

  Więc wyjdźcie na ulicę z uśmiechem! :))

Luck,luck,Luck...;D.

9 komentarzy:

  1. o cholera, mój artykuł o SZCZĘŚCIU zaczęłam dokładnie takim samym zdaniem jak ty :D pisałam go jakieś 3 miesiące temu. Ale numer! Odnośnie całej treści- zgadzam się totalnie, choć czasami to nie jest takie proste.

    OdpowiedzUsuń
  2. ha, no ciekawie się zapowiada wszystko ;D a możemy coś napisać, czemu nie :D ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj miałam taki nadpodziewany przypływ szczęścia :) super sprawa ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny masz blog. Obserwuję ^^ A uśmiechu nigdy za wiele :) Buziaczki i pozdrowienia :***

    narratorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja raczej zgadzam się z tobą niz z wikipedią xd


    www.zbieraninka-aiea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie potrafiłabym zdefiniować szczęścia, bo na nie składa się wiele czynników, dobrze to opisałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ok, podaję moje 3333662 :D jak mnie złapiesz na dostępnym to pisz! ;d

    OdpowiedzUsuń