sobota, 22 października 2011

Wtedy szczęśliwa;).

   Od pewnego czau moje życie stało się czymś wspaniałym i nie chodzi mi tutaj o miłość, pieniądze, czy sławę hahaha;). Zwyczajnie poznałam bardzo miłych ludzi;). Zaczęłam być spokojniejsza, radosna i szczęśliwa;).
To jest niesamowite, nigdy nie było mi tak dobrze;). Składa się na to wiele czynników, jednak trochę się boję bo jedna drobna rzecz może wszystko zmienić, a wtedy będzie całkiem odwrotnie...

Przepraszam Was bardzo, że ostatnio jakoś nie dodaję ciekawych notatek, ale obiecuję że niedługo wrzucę naaajlepszą notatkę;). Bardzo będzie mi miło kiedy zobaczę komentarze hahaha;). Kolejny powód do radości;d. Oczywiście zrewanżuję się za komentarze i obserwację;)).
Ps: Trzeba się cieszyć chwilą, tylko że ja nie dokońca umiem, dopiero się uczę;). Muzykaa;).
fotkaa z neta;).

        
Pozdrawiam wszystkich:).

9 komentarzy:

  1. będę czekać ;D

    również pozdrawiam Aiea xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog.
    Ok, tylko gdzie ty tu masz panel do obserwowania?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzie w naszym otoczeniu to jedna z najistotniejszych spraw w życiu. Cieszę się, że poznałaś kogoś, kto Cię uszczęśliwia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się to nie wyświetla o.O
    Nawet próbowałam na innej przeglądarce.
    Ale wpisałam adres bloga w pulpicie nawigacyjnym i już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze jest miec przy sobie kochanych przyjaciol i ciekawych ludzi ;-) To oni nas uszczesliwiaja i daja nam sile ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Otagowałam Cię:
    http://weak-point.blogspot.com/2011/10/delikatnie-tag-tell-me-about-yourself.html#comments

    Mam nadzieję, że nie będziesz miała mi tego za złe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, widzę że też interesuje Cię temat szczęścia :) masz rację - nic nie daje takiej radości, jak spotkanie z fajnymi ludźmi :)

    OdpowiedzUsuń